FREDAG DEN TRETTONDE

Heeej! Har inte orkat blogga idag, har mest kollat på film och verkligen vilat. Har även städat mitt rum idag. Jag har dammtorkat varenda litet hörn. Så sjukt tråkigt, men nu är det faktiskt jättemysigt inne på mitt lilla rum! Som sagt så var jag hemma från skolan idag också, tänkte gå till skolan men det gick inte...Men eftersom jag har legat hemma i min säng hela dagen har jag iallafall inte råkat ut för någon otur idag - fredagen den trettonde. Haha! Jag mår iallafall lite bättre nu och hoppas på att kunna hitta på något kul imorgon. Vi hörs imorgon, pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0