iOS 7

Idag kommer ju den nya uppdateringen till iPhone ut! Helt ny design ju. Jag har hört många som säger att de inte tänker uppdatera till den nya osv. Men det kommer iallafall jag att göra! Det har sett likadant ut sjukt länge nu och jag gillar lite förändringar. Tycker det ser lite "gladare" ut, mer färger liksom. Haha! Antar att det kommer vara mycket smidigare och så med. 
 
Anyways, jag är fortfarande hemma & sjuk. Behövde ännu en dag att vila upp mig på! Men jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon, har inte så lång dag i skolan så. Tror iallafall att jag börjar vid halv 12.
Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0