Thursday

Torsdag idag, fredag imorgon. Vilket betyder PÅSKLOV! Något jag är väldigt väldigt taggad på. Ska bli superhärligt, vore dock kul om vädret var en aning bättre. Jag hoppas på det bästa! Idag slutade jag betydligt tidigare än vanligt, 20 över 12. Gick ner på stan och kikade lite i affärer med Elvira, sen gick jag till biblioteket och försökte plugga lite medan jag väntade på att bli hämtad av pappa. Inte mycket mer som står på schemat idag förutom att skriva färdigt två "små" inlämningar men det får vänta ett tag. Hoppas ni har haft en superbra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0