TJUGOFJÄRDE APRIL

Spenderade min påsk i en aning blåsigt Kalmar, men mysigt var det iallafall. Hann med en liten runda i city också. Annars har jag inte gjort så mycket mer, jag hade iallafall en mysig helg med sol utomhus! 
 Och i tisdags började skolan igen, inte världens roligaste men när solen lyser in genom fönstret på morgonen blir det lite lättare att gå upp! Har även käkat den nya glassen med lite annorlunda form, god är den iallafall! 
 
Hoppas allt är bra med er! Orkade inte blogga när jag kom hem sen i måndags, var nämligen så sjukt otaggad på att börja skolan igen efter en härlig vecka med lov! Men nu är det okej igen när vi får lite lovdagar nästa vecka♥! Nu ska jag städa mitt rum och fixa ihop lite fika, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Simon G

Fina bilder! Haha det är alltid blåsigt här i Kalmar. :)

2014-04-24 @ 20:28:57
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0