MONDAY

Hejhopp! Idag har jag hunnit med en hel del, bland annat en kort runda på stan med Wilma. Idag kom jag på att imorgon är det exakt en vecka tills skolan börjar & tills min födelsedag. Och vad är en bättre present än att få börja skolan igen? Haha. Hursomhelst så har jag inte brytt mig om min födelsedag så väldans mycket de senaste åren då jag värdesätter sommarlovet framför min födelsedag...Men det blir ju åtminstone något litet att se framemot nästa vecka! ;) Nu är jag sugen på någonting, så tänkte gå ut i köket och baka lite. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fin du är!

Svar: Åh tack! :)
Johanna Wahlberg

2014-08-11 @ 20:39:14
Postat av: Anonym

Vilken fin kjol du hade, vart har du köpt den? :)

Svar: Tack! På H&M :)
Johanna Wahlberg

2014-08-11 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0