I'M BACK

Blev en paus på några dagar då jag både har varit sjuk & pluggat till engelskaprov. Men nu är jag tillbaka igen! Nu är det bara 1 dag kvar, gud vad jag har längtat efter detta sportlov. Ska bli så sjukt skönt. På tal om skönt haha, idag började vi 5 över 9 och slutade kvart över 11. Inte helt fel! Och imorgon slutar jag dagen lite över 12 med engelskaprov. Men det är helt okej faktiskt, engelskaprov brukar aldrig vara speciellt svåra.
Så just nu är allt på topp, hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Elin

alltså ååh vad fin du är! kram :)

Svar: åh, tack så mycket! detsamma, kram :))
Johanna Wahlberg

2014-02-22 @ 19:51:52
URL: http://elincardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0