WEDNESDAY

Hej på er! Ännu en skoldag är klar, känns superskönt att det bara är två dagar kvar tills det är helg. Just nu är jag väldigt tacksam över att veckorna går så snabbt! Dagen rullade på med matte, svenska, engelska & media och så slutade jag kvart i 3. Dock kom jag inte hem förens nu, men det är okej så länge jag får ligga här i min säng resten av dagen. Haha! Nä, men jag har iallafall lite plugg att göra annars ska jag bara ta det lugnt. Städade mitt rum igår också vilket gör det väldigt skönt att vara här inne faktiskt! HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0