B&W

 
Varje dag efter skolan denna veckan har i princip sett likadan ut, jeans av - mjukis på. // Spenderat kvällarna framför Grey's // Lol
 

Och jag som lovade att "komma tillbaka"? Haha förlåt för det! Haft lite mycket denna veckan så har inte riktigt hunnit med bloggen. Men imorgon är det fredag och allt känns lite lugnare nu, så nu ska jag börja blogga riktigt igen. Idag har det varit rätt lugnt i skolan, hade matteprov som gick åt helvete men orkar inte ha några sura miner mer för det nu så struntar bara i det istället haha. Annars har dagen flytit på bra & nu är jag hemma och tänkte kolla lite greys. Sen är det bara lite små uppgifter som jag ska skriva klart innan jag tar helg imorgon!! Så skööönt.

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

åh vad fin design du har!!

2014-01-30 @ 18:11:12
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0