FOTOUPPGIFT

Sitter just nu på dagens sista lektion som är media. Vi har fått en uppgift för ett antal veckor sedan som ska vara klart innan sportlovet, dock är jag inte riktigt färdig än. Man ska ta 6 stycken bilder med ett visst tema och så ska de höra ihop typ. Jag har tyvärr inte hunnit fotografera mina bilder än, men tänkte göra det imorgon om jag hinner hem innan det blir mörkt! Hursomhelst, eftersom jag inte har något att göra sitter jag och redigerar bilder som jag redan har på min dator och kollar massor av bloggar med Amanda. Vi höres!
 
(Detta inlägget skulle kommit upp för länge sen!!)

Kommentarer
Postat av: Simon G

Jättefin bild! =)

2014-01-20 @ 21:56:17
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0