Q/A

Hur lång är du? 
Svar: Någonstans mellan 174 & 175 cm! 
 
Är blond din naturliga hårfärg?
Svar: Ja, det är det. Dock har jag färgat håret brunt 2 gånger, och senaste gången jag gjorde det så färgade jag tillbaka det blont efter ca 3 veckor eftersom jag inte trivdes ett dugg haha..
 
Gör du dina bloggdesigner själv?
Svar: Japp!
 
Var köpte du ljusslingorna du har på ditt rum?
Svar: Jag köpte dem på plantagen, haha! 
Vart var du när du var i Kroatien?
Svar: Jag var i Rabac! 
Hade fått några frågor nu på kort tid, så svarade på dem i ett inlägg istället! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0