SÖNDAG

 Söndag kväll & jag spenderar den ungefär så som jag alltid brukar göra, i min säng tittandes på min favoritserie! Vädret är tråkigt, jag fryser & är sååå trött. Längtar redan tills jag kommer hem imorgon och får titta på någon serie eller film igen haha! Det är iallafall tur att jag slutar tidigt imorgon, det behövs på en måndag...

För övrigt ligger jag och tänker på att jag är pank. Sen jag köpte min nya kamera har jag inte haft ett öre att köpa kläder osv för. Men det är så värt det!! Kameran är verkligen bäst. Hur som helst längtar jag tills studiebidraget kommer, då ska jag beställa en ny fjärrutlösare och några klädesplagg! Godnatt på er, P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0