31 juli 2014

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Brukar alltid vara såhär i slutet av sommaren, att jag har svårt att hitta blogginspiration. Men jag vill försöka njuta så mycket som möjligt av det som är kvar av sommaren! De senaste dagarna har vädret varit väldigt tveksamt. Ena stunden sol, andra regn. Igår visade iallafall prognosen regn så jag drog mig ner till stan för lite shopping med Amanda. 
 
Idag åker jag iväg över helgen för att titta på när Erik spelar fotboll. Som tur är är det vid havet, så om vädret tillåter blir det nog ännu mer sol och bad! Vi höres.

Kommentarer
Postat av: KLARA

Åh så så fin!!

(svar) Tack ska du ha<3!!

2014-07-31 @ 14:47:48
URL: http://klgu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0