DIVERGENT

 Jag tog ju med mig några böcker till Kroatien för att ha att läsa på stranden, men jag trodde aldrig att jag skulle läsa ut allihop på 3-4 dagar...Helt sjukt! Har nog aldrig läst så mycket i mitt liv. Den absolut bästa boken var helt klart divergent som jag läste ut på en eftermiddag+kväll. Jag blev helt fast och tittade på filmen så fort jag kom hem. Har ni inte läst boken och sett filmen så måste ni göra det NU. Slår hunger games och twilight med hästlängder, haha. Så fort jag kommer till en bokhandel kommer jag att införskaffa mig bok nummer två; insurgent. Sedan läste jag även ut the fault in our stars på två dagar som också är en sjukt bra bok! Måste se den filmen också. 

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

du kommer gråta floder till förr eller senare exploderar jag och vara helt förstörd efter!!

2014-07-26 @ 20:00:54
URL: http://www.svenssonjullan.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0