HEMMA I SVERIGE

Så fort jag kom hem fick jag ge mig ut på jakt efter lilla Smilla. Hon har inte varit hemma och ätit eller något på en vecka så nu är hon helt benig och utmattad. Smillis trodde nog att hon hade blivit övergiven så när jag gick och letade efter henne och till slut hittade henne så sprang hon i full fart fram till mig och nästan klättrade upp på mitt ben. Nu har jag legat här i sängen jämte och gosat med henne i flera timmar och visat att hon fortfarande är älskad och inte övergiven. Haha. 
 
Nu är jag iallfall hemma efter 16(?) dagar hemifrån. Himla skönt även fast jag saknar Kroatien en smula! Jag har haft det så himla bra och vet knappt hur jag ska börja. Men jag tänkte ta det lite i ordning och visa lite bilder först från innan vi kom fram till Kroatien. Jag trodde inte att bloggen skulle stå helt tom så pass länge haha. Då hade jag fixat lite fler tidsinställda inlägg, men wifit som fungerat så bra förra gången vi var där var helt plötsligt inte tillgängligt längre. Men jag uppdaterade litegrann på instagram iallafall! Just nu är jag så trött efter att ha åkt bil KONSTANT i tre dagar, så nu vill jag egentligen bara sova. I min egna sköna säng. Imorgon ska jag bara ta det lugnt hela dagen, vila ut, packa upp och fixa lite inlägg så bloggen kommer igång igen. Hoppas alla har haft det superbra dessa dagar, för det har jag. P&K!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0