NÜRNBERG

Eftersom Tyskland tar så pass lång tid att köra igenom tror jag att vi sov 2 eller 3 nätter i Tyskland. Den sista natten sov vi iallafall i Österrike sen åkte vi direkt till Kroatien! Hursomhelst så bestämde vi oss för att ta en liten shopping- och sightseeing-tur när vi var i Nürnberg, Tyskland. Jag hade inte några förväntningar alls eftersom jag inte visste något om staden överhuvudtaget. Men den visade sig vara hur fin som helst! Flera fina byggnader samt bra affärer och fina shoppinggator. Vi hann tyvärr inte gå där sålänge men jag lyckades få med mig 2 linnen som jag kan visa vid ett senare tillfälle! Jag var iallafall hur nöjd som helst efter den dagen och glad över att ha fått se Nürnberg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0