THURSDAY

Heeeej, hoppas allt är bra med er? Dagen har spenderats i stan hos hårbollen ovan, och vi har haft det lika mysigt som vanligt. Vi gick omkring lite i Växjö och fotograferade, vädret sög ju som vanligt men det var ganska väntat. Sedan har vi legat i sängen och kollat på Grey's Anatomy!! Jag kan verkligen inte få nog av den serien alltså. Helt besatt. Har även fått sonjis med på "greys-spåret", så det känns ju bra. ;-)
 
Nu har jag MYCKET att göra. I övermorgon åker jag till Kroatien?! Det känns verkligen inte som det. Men det ska bli superhärligt verkligen. Jag måste iallafall packa, packa, packa. Jag ska också få ihop de inlägg som jag tänkt göra nu innan jag åker iväg. Sedan är det en hel del annat som måste fixas också. Men det ska jag nog hinna med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0