BUSY DOING NOTHING

Två bilder tagna 16 juni 2013 - för idag har jag verkligen inga bilder, haha.
 
Hej på er! Igår var det första söndagen utan söndagsångest, men ändå tycker jag inte att det känns som lov riktigt än. Har inte riktigt kommit igång än eller vad man ska säga! I helgen orkade jag inte blogga något, utan jag samlade idéer till bloggen istället. Så nu ska jag försöka komma igång, känt mig lite sådär senaste dagarna därför har jag inte riktigt orkat sitta vid datorn. Utan jag har istället suttit ute och läst lite böcker. Det tycker jag är riktig sommarkänsla! Dock behöver jag införskaffa lite fler böcker, sommaren är nog den enda årstiden som jag läser...
 
Idag har jag tjänat in lite pengar på ett "sommarjobb" och det kommer antagligen hända fler gånger denna/nästa vecka, men på torsdag så åker jag iallafall till sommarstugan över midsommar. Har inte varit där sen förra sommaren, så det ska bli mysigt att vara där lite. HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0