ETT ÅR SEDAN

Jag & mandis på avslutningsmiddagen i nian för nästan exakt 1 år sedan! Tiden går så snabbt, känns som detta var nyligen...
 
Som ni kan se så har jag ändrat lite i bloggen. Tröttnar så snabbt på bilder på mig själv så kände att det var lika bra att köra på bara text ett tag. Stilrent och snyggt. Men sen in på sommaren då jag fotar mer kommer det säkert någon annan header. Hoppas detta blir bra iallafall! Ikväll har jag skrivit på inlämningsuppgiften i ca 3 timmar, har blivit en halv sida hittills. Haha, får fortsätta med den imorgon eller på söndag. Det känns ändå riktigt bra att det bara är denna kvar, och att det bara är den som jag "skjuter på". Innan var det liksom 5 inlämningar som låg på hög och som skulle varit klara för längesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0