FJÄRDE JUNI

Hej på er! Det var några dagar sedan nu som jag skrev något riktigt blogginlägg. Det har varit lite mycket och jag har jobbat med inlämningar när jag kommit hem efter skolan, men nu tänkte jag sätta fart på bloggen igen! Idag hade jag endast matte och svenska i skolan, sedan fick jag sluta. Så skönt. Jag är så himla trött just nu och skulle egentligen behöva ta en dag till att typ bara sova. Men jag står nog ut några dagar till! Hoppas allt är bra med er, nu ska jag fixa iordning något gott att äta. P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0