SOMMARLOV

Vad har jag egentligen gjort de senaste dagarna? Måndag - ledig, tisdag - ledig & student, onsdag - rensat skåpet i skolan, torsdag - ledig & student, och så idag har jag äntligen officiellt sommarlov. Hur härligt är inte det? Men precis som förra året så kan jag verkligen inte "känna" det, men det kommer nog snart. Det kan nog delvis bero på att det för tillfället spöregnar och åskar emellanåt. Även om jag har varit ledig har jag inte riktigt orkat blogga då jag bara fokuserat på att få skolan "överstökad"  för denna termin. Men nu är jag äntligen ledig i ca 10 härliga veckor! Åh, vad skönt det ska bli. 
 
Idag har jag hunnit med en "sommarlovs-shopping-runda" med Amanda inklusive Elvira en liten stund, hittade några fina grejer som jag är riktigt nöjd med! Känns alltid bra när man hittar det man gått och letat efter några gånger. Efter det träffade jag också Sonjis en stund. Vi satte oss nere vid sjön för att försöka få lite sommarlovskänsla, men då började det åska. Exakt samma väder som förra året, vad är oddsen? Får hoppas att inte hela sommaren ser ut såhär bara haha...nejdå! Det har ändå varit en super-go dag & jag är glad över att bara slippa skolan. Vi hörs och glad sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0