Wednesday

Hej på er! Åkte in till stan idag för lite olika ärenden, sen träffade jag sonjis en stund för lite prat och mys. Vi gick även och köpte denna boken till mig! Kände att det verkligen var på tiden att jag tog och läste denna bok. Den verkar superbra, så vi får hoppas att jag kan hålla mig ett litet tag så jag inte läser ut den innan jag åker till Kroatien. Men ikväll beställer jag två böcker till, bland annat "the fault in our stars" eller "förr eller senare exploderar jag" som den heter på svenska. Någon som har läst den/sett filmen? 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har både sett filmen och läst boken, sjukligt bra!!

2014-06-25 @ 21:08:58
Postat av: Berta K

Har läst & sett tfios och det är den bästa boken/filmen jag vet. Du kommer inte ångra dig :)

2014-06-26 @ 18:27:33
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0