BLOGGTORKA

Årets första dag med klarblå himmel och skinande sol hela dagen! Jag tog ut några filtar, täcken & kuddar och la mig på plattorna där det är som mest sol och läste min bok. Så himla härligt, sen var jag även inne i stan en sväng. Hursomhelst, så känns det som att jag har lite bloggtorka just nu...Men det ska nog lösa sig! Får hoppas att det blir någon mer dag med detta härliga väder, för då får jag mer lust att blogga på något sätt...
Förövrigt har jag fortfarande ont i halsen och lite så men det ska nog också gå över snart får vi hoppas. Slut på detta babbel, nu ska jag bada bubbelbad & mysa innan mello! Puss&kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0