My place

På denna plats har jag hängt i helgen och nu i veckan efter skolan! Vädret är så underbart så det är inte sant, flera dagar i rad t.o.m. Hur härligt? Och att det ska snöa i helgen vill jag inte ens tänka på just nu...Haha, usch!
 
Hursomhelst, hej på er! Kom precis hem från stan. Var & kollade på en teater med klassen och efter det gick jag en sväng på stan med sonjiiis! Det var supermysigt men teatern var inget vidare... Inte riktigt min "typ av teater" om man kan säga så, haha. Och igår efter skolan var jag också nere på stan med Amanda och kikade lite vilket också var riktigt naaajs! Och i måndags pluggade jag till historiaprovet. Nu vet ni vart jag hållit hus, hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0