SNAPSHOTS

 
Ätit hur många kakor som helst idag! Är så mätt just nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen haha. Ikväll måste jag tyvärr börja plugga, usch känns hemskt att bara skriva det. Jag vill inteeee, hatar natur. Skulle egentligen pluggat allting imorgon, men det kanske finns planer på att åka till jönköping under dagen imorgon. Mest för att titta på Eriks ishockeymatch men också för att kika lite inne på A6. Får se hur det blir! För säkerhetsskull ska jag iallafall plugga ikväll så gott jag kan, sen får det gå som det går på provet. Man kan ju alltid komplettera senare...Nog om sånna tråkigheter. 
Hoppas ni får en bättre lördagskväll än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0