Blåbärssmoothie & Grey's Anatomy

Ligger i sängen och myser framför gamla Grey's Anatomy-avsnitt - världens bästa serie. Imorgon är det säsongsfinal på säsong 10, so sad. Känner på mig att något hemskt kommer att hända också, inte okej! Haha. Så efter imorgon får jag vänta ett bra tag innan nästa säsong kommer, då får gamla avsnitt räcka sålänge. ;)
 
Jag är förresten jättesugen på choklad och vill baka chokladbollar. Vet bara inte om jag orkar! För egentligen är det ju jättejobbigt att baka...jag vill bara ha resultatet. Jag ska ta mig en seriös funderare på mitt problem och försöka komma på en lösning! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0