I'M BACK

Vips så var det fredag & ännu en skolvecka är förbi. Och jag har nästan inte bloggat någonting på en hel vecka! Dåligt av mig, men det blev som det blev helt enkelt. Alla dagar bestod av plugg, nationella prov(som gick helt okej) och massa annat tråkigt! Jag tycker inte själv det är så himla roligt att läsa om plugg på andra bloggar, så då kunde jag lika gärna undvika att skriva om det själv denna veckan. Dock har jag hunnit träffa sonjis små stunder i veckan, vilket har gjort allt lite bättre! ♥ Men nu är det iallafall fredag och jag kan slappna av ett litet tag. Det betyder också mer bloggning i helgen då jag har lite mer inspiration nu också! Ha det bäst sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0