IPHONE SNAPSHOTS // HELGEN

       1. Framme på Bornholm // 2. Selfie på toaletten // 3. Kusinis & jag
4. Åt glass, supergod sorbet med smak av grönt äpple // 5. Utsikten från vår "lägenhet" // 6. MC-mat på vägen hem haha
 
Hej på er! Jag har tagit en hel del bilder på fina Bornholm och jag tänkte börja redigera dem ikväll. Men nu har jag lite annat som jag måste göra först. Idag började jag min studiedag genom att stiga upp halv 7 för att åka in till skolan och göra matte nationella som jag missade när jag var iväg. Det gick väl helt okej, matte är inte mitt starka ämne om man säger så haha. Jag kom iallafall hem för en stund sedan och nu tänkte jag äta lite brunch sen lägga mig i solen! Man måste ta vara på det fina vädret så därför blir det mer bloggning ikväll. Ha en superbra måndag!

Kommentarer
Postat av: ELIN

härliga bilder!

2014-05-26 @ 12:55:56
URL: http://elinwahlberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0