KIMONO

99:- på bikbok!
 
Hittade den på bikboks hemsida när de hade 50% på långärmade tröjor. Så jag klickade hem denna på en gång då de verkar så mysiga att bara slänga över basic-plagg eller när man är på stranden och bara vill ta på sig något över bikinin. Så denna var jag och hämtade på posten idag! Men nu har jag väldigt mycket att göra. Imorgon åker jag nämligen till Danmark så måste packa ihop mitt pick och pack, duscha, skriva lite på mina inlämningar osv. Jag kommer hem på söndag, men jag kommer dock att ta med mig datorn då jag måste fortsätta skriva på mina inlämningar. Vet inte om jag kommer att blogga något, men det får vi se. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha en fin onsdagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för prickar på dina ben?

Svar: Oj, det märkte jag inte ens! Haha, måste vara redigeringen. Var tvungen att redigera ljusare för det var mörkt ute :)
Johanna Wahlberg

2014-05-22 @ 10:23:30
Postat av: Vilma

Åh vad snygg!!

2014-05-22 @ 10:53:01
Postat av: Anonym

Du brukar nämligen ha det på dina andra bilder, hehe så det var därför jag undrade. Jätte fin blogg! Kram

2014-05-22 @ 14:11:36
Postat av: KassandraPalma

den var ju riktigt snygg alltså!

2014-05-22 @ 16:38:28
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Linda

snyggty

2014-05-23 @ 17:49:14
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Maria

Måste bara säga att jag älskar din blogg!

2014-05-23 @ 21:39:00
URL: http://marialenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0