Lördag

Idag känns det som en typiskt söndag, men fy vad skönt att det bara är lördag. Ändrade min header igår, kände mig sjukt onöjd med den gamla och tappade nästan blogglusten haha. Så det var därför! Idag måste jag införskaffa mig lite nödvändiga grejer i stan så jag tror att det blir en runda med mammi, samt skriva klart en uppgift men det ska inte ta allt för lång tid. Sen ska jag försöka hinna med att njuta av vädret också om det håller i sig, vilket jag verkligen hoppas att det gör för just nu skiner solen! Känner mig fortfarande lite krasslig, kände mig bättre igår men lite halstabletter & nässpray så får det gå. Ha det bäääääst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0