SNAPSHOTS

          Fått lite sol på mig idag - därav min fina bikinilinje haha // Upptäckt SIA glass - citronsorbet. Min nya favorit, världens godaste!!
Hade på mig mina nya shorts från bikbok idag, så sköna, snygga & billiga! Hade först köpt ett par från vero moda, men så hittade jag dessa som var ännu billigare. Och min budget är ju lite sisådär, haha. 
 
Otroligt härlig dag idag och jag har bara varit ute konstant. Går bara inte att sitta inne när vädret är så härligt! Sol & över 20 grader, klagar inte. Idag har jag även tagit mitt första dopp i sjön! Men nu blir det god mat - nämligen grillat. HEAVEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0