FRIDAY

Jag har aldrig tyckt att varm choklad är speciellt gott, men jag har frusit så mycket de senaste dagarna och velat dricka någonting varmt. Tror det är mini-marshmallowsen som är anledningen till att det smakar godare, haha.
 
Nu är det äntligen fredag. Helgerna kommer lika snabbt som de försvinner igen, men då går det iallafall lite fortare tills vi får jullov. Som vanligt på fredagar så ska jag städa i ordning mitt rum och sedan sticker jag iväg och simmar. I helgen blir det en hel del plugg, det är vissa uppgifter som verkligen måste bli klara nu. Men det ska iallafall bli skönt att få lägga det bakom sig sen, dessutom är vissa uppgifter lite roliga då de har med media att göra.
 
Förresten har mitt minneskort verkligen gått sönder nu...Har haft det i ca 5 år och det har varit slitet ett tag. Men nu har flera plastbitar åkt bort och det fungerar inte längre. Jag har länge tänkt köpa ett nytt minneskort med lite mer minne, men känner aldrig att jag vill lägga de pengarna då minneskortet jag haft åtminstone har fungerat haha. Men nu har jag inget val! Nu måste jag köpa ett nytt. 

Kommentarer
Postat av: Petra Johansson

Åh vad underbart gott! :D

2014-11-21 @ 13:57:20
URL: http://solskensglad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0