HELG IGEN

Blus - H&M // Kjol - H&M // Bomberjacka - Lager157 // Poncho - Åhlens // Skor - Dr Martens
 
Dagarna har rullat på ovanligt snabbt och imorgon är det redan fredag igen! Denna vecka har jag både fått tillbaka ett prov som gick bättre än förväntat och en inlämning i svenska som också gick bra. Idag gjorde vi dock ett oförberett hörförståelse-test i engelskan som gick lite mindre bra haha.. Det var någon som satt och skrek utanför klassrummet så jag inte kunde koncentrera mig. Men det är som det är.
 
Sammanfattningsvis har det varit en bra vecka och förhoppningsvis kommer helgen att bli minst lika bra! Ska försöka komma igång med lite mer bloggande igen, men detta mörker alltså haha, det gör mig så fruktansvärt trött när jag kommer hem från skolan. Vi hörs snart, hoppas att ni haft en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Elin

finis!

2014-11-13 @ 16:10:43
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0