ÄNTLIGEN HELG

Hej på er, idag är jag glad! För nu är både svenskainlämningen och samhällsprovet klart. Och jag måste ändå säga att det gick helt OK även om jag nog skulle gjort ännu bättre ifrån mig på svenskainlämningen om vi haft mer tid. Men nu tänker jag lägga det bakom mig för nu är det helg(ledig imorgon) och snart är det höstlov också. 
 
Har suttit iprincip hela kvällen inne på Wilmas rum och hjälpt henne med att plugga till samhällsprovet som hon har imorgon. Hur snäll? Tyvärr är hon ett hopplöst fall, så det fanns inte så mycket jag kunde hjälpa till med. Ligger istället här & äter popcorn samtidigt som jag kollar på Harry Potter. Senare ikväll hade jag tänkt fixa lite i min garderob, ser ut som en bomb slagit ner där. Ha det bra hörrni, imorgon är det fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0