hamburg

Hamburg är verkligen en superfin stad, och som jag sa önskar jag att vi hade kunnat stanna längre så man hade hunnit med lite mer. Mamma och jag gick upp tidigt igår, och eftersom det var söndag var det nästan inget folk på gatorna. Perfekt för lite fotografering med andra ord. Vi kom hem strax efter 9 och då var jag så trött så jag nästan somnade direkt, nu ska jag packa upp lite och sedan äta lite lunch!
 
Hoppas ni haft en jättebra helg och nu är det dags för en ny vecka. En lite skönare vecka för min del dock, då det är höstlov.♥

Kommentarer
Postat av: Linn

vad har du för kamera o objektiv till dessa bilder? då du får med så himla mycket på en bild, antar att det objektivet är bra att fota skyskrapor?

Svar: Jag har en Canon EOS 600D, objektivet jag använde till dessa bilder var bara kit-objektivet(18-55mm) som man får till. Jag har även objektivet: canon ef 50mm f1/8 som kostar under 1000-lappen och är riktigt bra, helt klart mitt favoritobjektiv.
Johanna Wahlberg

2014-12-18 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0