COZY KNIT

tröja - lager157 // byxor - dr denim // kappa - bikbok // halsduk - bikbok // skor - new balance 420 (nelly.com)
 
Såhär gick jag klädd idag, kunde inte motstå att ha denna sköna tröja på mig som jag köpte för någon dag sedan på lager157. Mjukaste tröjan jag någonsin ägt!
 
Denna tisdag bestod utav samhäll & två medialektioner där vi tittade på en dokumentär & sedan gick till Smålands museum för att kolla på en, minst sagt, annorlunda utställning. Slutade strax innan klockan två och hängde med Amanda en stund innan jag stack hem & upptäckte att jag inte hade några nycklar med mig. Satt ute och väntade i ca en halvtimme, när jag väl kom in gick jag ut med en gång och tog dessa outfitbilder. Vad gör man inte? Haha, nu är jag lagom frusen och ligger nerbäddad i sängen och inväntar kvällens tv-program.
 
Nu har jag förresten höstlov!! Åh vad jag längtat efter detta lov. Ska bli så skönt. Lite tidigare än vanligt, men på torsdag rullar bilen iväg mot lite äventyr. 

Kommentarer
Postat av: Elin

så fin outfit!

2014-10-21 @ 19:38:36
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Elin

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0