BASIC

Ännu en skoldag har gått och återigen har jag hamnat i sängen med huvudet på kudden. Vet ej varför jag är så trött nu för tiden men tycker bara det är sååå skönt att lägga sig i sängen efter skolan och kolla på favoritserien. Idag har vi haft samhäll(pratat om valet då såklart), digitalt skapande och till sist foto. En het okej dag, men inte den roligaste enligt mig. Ska snart ta tag i mitt liv och dra ut på en powerwalk i solen(svinkallt på morgonen och 20 grader & sol på eftermiddagen - hur ska man klä sig?!), efter det åker jag in en snabbis till stan igen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Maja Helmersson

Åh vad snyggt, Vart är byxorna ifrån jätte snygga verkligen! :)

Kika gärna in på min kanal som handlar om bloggdesign :)
https://www.youtube.com/channel/UCG3B7D046mPiTtzryBfrWGA

Svar: Åh tack!! H&M :))
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 17:39:23
URL: http://majaahelmersson.blogg.se/
Postat av: Ottilia Herkules

Hej! Vilket program går du på gymnasiet och vilken skola?💜

Svar: Växjö - Kungsmad - ES media! Är supernöjd med denna linjen :)
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 17:59:40
URL: http://ottiliaherkules.blogg.se
Postat av: Anonym

var har du köpt dina skor? :)

Svar: H&M! :)
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 18:25:36
Postat av: Anonym

var har du köpt din kappa? :)

Svar: Bikbok! :)
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 18:26:04
Postat av: Amanda

Vart har du sängkappan? Alltså det där vita som hänger på sidorna av sängen :)

Svar: Jotex.se :)
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

Vart är den fina kappan ifrån och finns den kvar? Så fik blogg med, kram!

Svar: Den kommer från bikbok, jag köpte den innan sommaren...men jag såg en liknande där inne för inte alls länge sen! Tack så hemskt mycket, kram! :)
Johanna Wahlberg

2014-09-16 @ 22:18:03
Postat av: Mathilda

Vart är dina byxor ifrån? Skitsnygga!!

Svar: Tack!! Dem är ifrån H&M :)
Johanna Wahlberg

2014-09-17 @ 06:34:05
Postat av: Caroline

Vilka snygga brallor!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Wahlberg

2014-09-23 @ 15:55:02
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0