HÅR-FUNDERINGAR

Har funderat lite på hur jag vill ha mitt hår nu på senaste tiden, men jag tycker det är så svårt...Mitt hår är i ett ganska "tråkigt stadie" nu skulle jag vilja säga. Det är varken kort eller långt utan snäppet längre än kort. Det är svårt att styla så oftast försöker jag sätta upp håret längst fram så det inte hänger i ansiktet. Helst vill jag ha antingen kort eller långt. Men långt hår är ju inget man får på ett kick precis, eller iallafall inte jag med den resa som mitt hår har fått gå igenom haha. Ena dagen vill jag verkligen klippa av håret och köra på kort frisyr med slarviga lockar och andra dagen har jag tålamod och vill att håret ska få växa ut och bli långt. 
 
För att låta bli saxen har jag även tänkt på att färga håret lite mörkare...Isåfall en blond ombre så man inte behöver mörka ner topparna speciellt mycket. Men jag är väldigt osäker då jag ångrade mig så fruktansvärt senaste gången jag färgade håret brunt. Men det beror nog iochförsig på att det var så mörkt, har ju aldrig testat på det där med lite mörkare. Som ni ser har jag en hel del funderingar kring detta haha. Men jag trivs i mitt blonda hår så jag borde kanske låta det vara blont då också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0