Of mice and men

At the moment - försöker läsa en bok som vi ska ha läst ut tills engelskan imorgon med tända ljus i hela rummet♥
 
Hej på er! En helt vanlig tisdag(eller nästan iallafall) börjar gå mot sitt slut och jag är piggare än vanligt skulle jag vilja säga. Idag hade vi skolfoto vilket gjorde att vi fick sluta nästan en timme tidigare. Och vad finns det att säga om skolfotot? Blir man någonsin nöjd? Haha. Annars har det varit rekordkallt idag med ca 1 plusgrad på morgonen, det var också förbannat kallt inne i skolan... Nu ska jag återgå till min läsning sedan blir det pizza här hemma. Hoppas alla haft en grym tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0