TORSDAGS-SHOPPING

Fyllde på min ganska tomma halsdukssamling med en jättemysig halsduk från bikbok. 199:- kostade den! Sedan köpte jag även 5-pack med tights eftersom alla mina är sönder...69:- på lindex kostade dom. Och till sist passade jag även på att köpa en ny mascara då alla mascaror från maybelline kostade 99:- på H&M.
 
Hej på er! Igår låg jag hemma i sängen och var sjuk igen. Fått något slags "återfall", för jag mådde bättre i slutet på förra veckan och helgen men så igår vaknade jag och mådde riktigt dåligt igen. Idag kändes det någorlunda bättre och jag tog mig till skolan för en ganska kort dag. Efter det gick jag ner på stan med Amanda en sväng och kikade lite, köpte då dessa nödvändigheter ovan. Nu är jag hur trött som helst och mår rent ut sagt skit. Haha. Men ska göra i ordning lite mat och lägga mig i sängen och kolla på någon mysig film. Imorgon är det fredag och skoldagen varar bara från 9-11. <3

Kommentarer
Postat av: Mik

Älskar halsdukar, speciellt nu under hösten :)

2014-09-18 @ 17:25:39
URL: http://lmikaela.blogg.se
Postat av: Susanna Maria J

Så mysig halsduk du köpt!

Svar: Ja, eller hur! Supermysig :))
Johanna Wahlberg

2014-09-18 @ 17:35:42
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Emelie

Vilken snygg halsduk! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Wahlberg

2014-09-18 @ 18:22:05
URL: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0