FJÄRDE JANUARI

Snön och vintern varade ju inte allt för länge...
 
Hej på er! Igår blev det ingen bloggning för jag var på Ullared. Eller Gekås kanske man säger. Jag hittade faktiskt väldigt fina och bra grejer + att jag hade en mysig dag, så jag är supernöjd. När jag kom hem var jag jag verkligen jättetrött och hade huvudvärk så jag la mig i sängen och kollade på en film tills jag somnade. Tänkte fota lite nya grejer som jag köpt på senaste tiden då jag helt glömt bort det, får nog dock bli imorgon då det redan börjar bli mörkt ute...

Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Fin vinterbild :)

2015-01-04 @ 15:32:04
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0