WEDNESDAY

En outfit från förra veckan någon gång tror jag. Det var verkligen svinkallt, därav inga bra bilder haha.
 
Imorgon är det torsdag och skolan sätter igång igen. Just nu känns det inte så farligt pga torsdagar och fredagar är våra skönaste dagar, sen är det ju helg igen. Så det känns fruktansvärt skönt! Jag har verkligen haft ett jättebra jullov. Jag känner mig utvilad och på bra humör(får se hur länge det håller) så min inställning till skolan just nu är inte katastrofal. Dock hade det verkligen inte skadat att åka utomlands denna veckan som vi har gjort några gånger innan, typ bästa veckan att åka utomlands. Man får en veckas extra lov och kommer tillbaka till skolan brun och fin.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken snygg outfit!

2015-01-07 @ 15:55:56
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0