Hemma från IKEA

Hemma igen! Värsta kaosfamiljen alltså, haha..Vi åkte dit så vi va där ungefär 4, och dom stänger vid 6. Jag hade sjuktligt ont i huvudet hela tiden och va bara allmänt förvirrad, så jag tappade min mobil sista timmen vi va där. Så vi fick gå igenom nästan hela ikea och leta. Men vi hittade inte den, trodde den va snodd. Men någon hade lämnat in den, så till slut fick jag tillbaka min mobil, sen va det 5 minuter tills dem stängde. Då fick vi skynda oss fort att plocka i ordning alla grejer. Och ja, det slutar med att vi är ute sist ur affären... Somsagt, kaosfamilj!! Men jag fick iallafall min spegel, haha. Plus lite hyllor och lådor och sånt att ha saker i. Så imorgon ska jag möblera om och lite sånt inne på mitt rum. Lång text det blev, men det orkar ni nog läsa hoppas jag! Nu blir det gustavsson 3 tr! Pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0