FÖRLÅT

Hej people! Lovade bloggning i helgen, men blev tyvärr inte så! Ledsen för det. Men mitt mobilnätverk tog precis slut(tar slut på typ tio dagar, hatar 3!) Och på hotellet glömde jag hämta sån där lapp till internet, så ja. Men kan  lägga upp de få bilderna jag tog i ett nytt inlägg snart! 

Denna måndagen var inte så hemsk som måndagar brukar vara, man känner på sig att det snart är jul! Och vår klass har inga prov kvar nu. Det är riktigt skönt. Var hos tandläkaren idag, så slapp lite SO, sen var det matte i tre timmar. Jag jobbade på hyffsat idag faktiskt. Nu sitter jag hemma och kollar lite på nobel-saken på TV:n. Jävligt tråkigt. Ska ta mig en dusch snart istället. Stay tuned, ska blogga bättre nu när jag inte har så mycket i skolan och så, hoppas ni haft en helt okej måndag iallafall! Puss

Kommentarer
Postat av: CECILIA ▲

vilken mysig katt!

2012-12-10 @ 18:29:37
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Oliver

Hej, jag undrar verkligen vart du köpte de svarta byxorna du la ut en bild på förra veckan typ, min syster önskar sig sådana och varken hon eller jag vet var dom finns. Skulle du vara super snäll och kanske svara på detta i ett blogg inlägg eller som en kommentar.

Tack på förhand

Svar: Det är dr denim (kissy)! Jag köpte dem på carlings. Men dom finns att beställa på tillexempel junkyard.
Johanna Wahlberg

2012-12-11 @ 08:10:55
Postat av: CECILIA ▲

sv: Jodå, de är väl bra, själv då? :)

2012-12-11 @ 15:31:30
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0