JULLOV

Har letat i seriöst en halvtimme efter en bild till detta inlägget, hittade ingenting. Måste verkligen ta tag i fotandet, haha! Blir lite dålig update tills jag fixat bloggen. Men det kommer! Tror jag struntar i juldesignen och lägger ner mer tid på det riktiga istället. 
 
Äntligen är det jullov. Och det är så himla skönt att slippa tänka på skolan! Idag ska vi äta lite julbord hos farmor och farfar och innan dess ska vi in till stan för att göra lite ärenden. Så nu måste jag göra mig i ordning och lite så. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0