Måndag 14 maj 2012

Lite suddig bild på hur jag går runt idag. Huvudlös är jag också! 
Sista kvällen man behöver ägna åt plugg på ett litet tag, känns skönt! Sa att jag skulle börja plugga klockan 6, men nu ändrade jag till klockan 7 istället. Haha, jag suger. Men det är ju så trååååkigt. Men vid 7 så ska jag läsa igenom skiten några 100 gånger och hoppas att det fastnar. 

Imorgon blir det simning med Sonja. + att vi ska köpa en sak på stan som vi ska använda till våran photoshoot på onsdag! Tror det blir rätt awesome faktiskt, hihi. Berättar mer om det imorgon/onsdag. Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. tack för hjälpen med de inna nmen hur ändrar man så man får text om sig själv och bilder och kommentarer i annan färg? :)

2012-05-15 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0