Film

Hej! Förlåt för sämst bloggning, men jag var sjukt seg idag. Gick iallafall på grand en sväng med mammis, hittade inget speciellt utan tittade mest på saker till hösten och så. Men jag hoppas det blir några fler fina dagar innan man behöver använda höstkläderna resten av året! Det brukar vara fint väder i augusti ju, men nu vet jag inte vad som har hänt med vädret? Haha, de senaste dagarna har det typ regnat & blåst varje dag! Usch, får hoppas att det blir bättre snart...

Nu ska jag kolla färdigt på min film och sen sova, jag lovar bättre bloggning & inlägg imorgon. Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Haha omg fett läskigt, kollade din blogg 40 sekunder efter att du bloggat haha

2013-08-12 @ 23:47:18
URL: http://Http://elvissbjorknert.blogg.se
Postat av: fannie karlsson

Jätte fin blogg! :) fina bilder!

hoppas du haft en bra kväll :) kram

2013-08-13 @ 00:09:17
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0