Promenix i regnet

Bestämde mig för att jag skulle gå en sväng idag, vädret var helt okej. Sol ibland och ganska varmt, så jag drog på mig skönare kläder & skor och gick ut. När jag kommit sisådär 300 meter så börjar det spöregna, haha. Min tur alltså! Fortsatte iallafall gå och tillslut slutade det att regna och solen kom fram igen, men då började det såklart mullra istället. Trodde jag skulle dö. Himlen var kolsvart ju...Men jag kom iallafall hem levande och hann med att gå 5,8 km. Nu sitter jag iallafall i sängen och myser med simba medans regnet öser ner utanför fönstret, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0