3 dagar kvar till helg

Förlåt för jag bloggat lite dåligt, men jag har fått sån där jobbig förkylning som liksom går ut i huvudet och hela kroppen, haha. På dagarna är det inte så farligt men sen på kvällen blir jag helt seg och trött och har huvudvärk. Därför har jag inte orkat blogga. Men det börjar faktiskt bli bättre nu! Har skrivit lite engelska nu på kvällen, duschat och myst framför top model. Morgondagen ska spenderas med Mandiz, först ner på stan en riktig snabbis och sedan hem till mig för att fota! Så det blir askalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0