LAZY SUNDAY

Ligger just nu i soffan med Simba i ansiktet medans jag pluggar. Vill gärna bli klar nu på förmiddagen så jag slipper tänka på det sen! Det är nästan lite mysigt när solen lyser genom fönstret emellanåt. Senare när jag är klar med detta hade jag tänkt göra lite roligare inlägg. Speciellt nu när det stigit så de senaste dagarna, har fått supersnälla & gulliga kommentarer också. Tack så mycket för det verkligen! Om jag får ihop det med bilder och allt kan jag visa lite vad jag hittade på gekås igår. P&K♥

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica ♡

Åh vilken mysis ♡

Svar: Ja, riktigt go <3
Johanna Wahlberg

2014-02-23 @ 15:17:55
URL: http://louisemonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0