THROWBACK

En iphone-bild i från Amadores förra året. Älskar det stället!
 
Som ni nog ser så har jag ändrat litegrann på min blogg. Jag gjorde det för att jag tröttnar så snabbt när det är "över-fint" eller vad man ska kalla det, så jag ville ha det mer simpelt igen. Som jag alltid brukar vilja ha till slut iallafall. Fokusen ska ju trots allt ligga på inläggen liksom! Och så har jag också gjort så jag kan ladda upp lite större bilder, vilket inte är helt fel. Hursomhelst, jag hoppas att detta blir bra & att ni får en superbra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh är det på Kanarieöarna? Känner igen det så sjukt mycket! Var där för 1,5 år sen men vet knappt vad staden/stränderna hette ^^

2014-02-20 @ 21:39:27
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: matilda ♡

Åh, jag var i Puerto Rico för några dagar sedan som ligger alldeles bredvid Amadores! Sjukt fin strand :)

Svar: Jag brukar också vara i puerto rico & sedan gå till amadores! Älskar verkligen den stranden :)
Johanna Wahlberg

2014-02-21 @ 11:41:06
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0